Anunciant: Ningú!
Ciutat: Palamós.

L’accès a internet, i més recentment, el boom de les xarxes socials, han canviat totalment el nostre procés de compra. El que avans es preguntava als amics, ara es busca a Google o es pregunta a les xarxes socials. Per això es important ser presents en aquests dos mitjans.

Hi ha dues formes bàsiques de donar-se a conèixer i treure avantatge de situacions com les de la captura de pantalla:

1 – Publicitat a Adwords: Explicat de forma resumida, si ens haguéssim anunciat a Adwords haguéssim aparegut quan aquest usuari va buscar al Google: Pollastres Palamós. Les possibilitats d’aquests anuncis son infinites, ja que podem oferir a l’usuari des de la gama de preus fins a la nostre localització, passant per un enllaç de trucada en el que l’usuari només ha de prémer un botó per realitzar la seva comanda.

2 – Publicitat a Facebook: Si bé la publicitat a Adwords és útil per aparèixer just en el moment en el que un usuari està realitzant una cerca (és a dir, el moment més proper a la compra), a vegades les compres no responen a necessitats sinó a impulsos. Una forma de crear aquests impulsos és impactar a l’usuari en un moment del que anomenem “embut de compra” anterior.

El mitjà ideal per realitzar això és Facebook, ja que segons dades de l’últim estudi de la IAB, el 91% dels internautes espanyols hi accedeix.

Una creativitat atractiva, una crida a l’acció i una estratègia de segmentació intel·ligent (centrar els anuncis en un radi proper al teu comerç, amb una programació d’anuncis de 10 a 1 del migdia els caps de setmana) et permetrà donar-te a conèixer i generar negoci a través de les xarxes socials.

Categories: Oportunitats