Deixar d'invertir en publicitat per reduir costos és com parar un rellotge per a que no passi el temps.
L'ecosistema actual fa que l'inversió en publicitat sigui necessària i marqui la diferència entre empreses que creixen i empreses que s'estanquen.
Pensa globalment, actua localment.
Adaptem estratègies d'èxit i metodologies de multinacionals amb les que els nostres consultors han treballat a l'àmbit local, escalant el pressupost disponible.
LES DADES SÓN LA CLAU DE l'ÈXIT.
Sense mètriques objectives no podem evaluar el nostre rendiment. Per això, mensualment ens reunim i compartim informes amb els nostres clients que ens permeten analitzar el retorn de l'inversió.
a MENOR PRESSUPOST, MAJOR NECESSITAT DE CONTROL.
Qualsevol acció duta a terme amb un pressupost reduït ha d'estar analitzada en profunditat. No hi ha prou en fer una web "perquè s'ha de tenir web". Hem de saber què n'esperem, en què ens pot ajudar i com amortitzarem la inversió.
Accessible per a qualsevol tipus d'usuari.
Utilitzem software obert, amb comunitats de suport i gran penetració de mercat per tal de que qualsevol client pugui treballar de forma autónoma si ho desitja.
L'AUDIÈNCIA I EL CONTINGUT SÓN EL CENTRE DE LA ESTRATÈGIA.
Les marques que triomfen ho fan perquè consegueixen conectar amb l'audiència. Per aconseguir-ho, necessitem conèixer-la a fons i oferir-li contingut de valor.